Nissan 370Z Forum  

Go Back   Nissan 370Z Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: TROOPER
Forum: MAZOC 07-19-2013, 05:58 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Check this one out... I just got a Yugo M70...

Check this one out...

I just got a Yugo M70 :D

uDyp6x-j-mM
Forum: MAZOC 06-21-2013, 08:28 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
'MERIKA... :usa:

'MERIKA... :usa:
Forum: MAZOC 06-20-2013, 07:01 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Commies LMAO.... Yep, there's some fan boys...

Commies LMAO....

Yep, there's some fan boys out there screaming at their screens right now.
Forum: MAZOC 06-20-2013, 06:38 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
So this is what I do on my days off when I'm...

So this is what I do on my days off when I'm bored :tup:

qLc06xafz7g
Forum: MAZOC 02-26-2013, 02:07 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Fast & Furious... Just take a trip to the Mexico...

Fast & Furious... Just take a trip to the Mexico border ;)
Forum: MAZOC 02-26-2013, 01:12 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
I cannot reveal my sources LOL :tiphat:

I cannot reveal my sources LOL :tiphat:
Forum: MAZOC 02-26-2013, 12:09 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
A new one for the collection :D

A new one for the collection :D
Forum: MAZOC 12-27-2012, 06:36 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
MERRY CHRISTMAS Y'ALL :tup: s8c5yziSm9c

MERRY CHRISTMAS Y'ALL :tup:

s8c5yziSm9c
Forum: MAZOC 12-27-2012, 06:36 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
WooHoo, Congrats.. What did you get?

WooHoo, Congrats.. What did you get?
Forum: The Lounge (Off Topic) 11-13-2012, 08:53 PM
Replies: 2
Views: 279
Posted By TROOPER
Forum: MAZOC 11-11-2012, 03:12 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Shot the AR Pistol this weekend :tup: ...

Shot the AR Pistol this weekend :tup:

zvcnJfKiq1g
Forum: MAZOC 10-31-2012, 06:01 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Finished the lower last night, waiting for upper...

Finished the lower last night, waiting for upper parts to be delivered.
56777
Forum: MAZOC 10-23-2012, 09:03 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Some dang hillbilly got on my land today :gtfo2: ...

Some dang hillbilly got on my land today :gtfo2:

nr2eu9JaFNA
Forum: MAZOC 10-23-2012, 09:02 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Got a new lower receiver, building an AR Pistol...

Got a new lower receiver, building an AR Pistol :)

Will be building the upper soon.
Forum: MAZOC 10-21-2012, 10:21 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
So we also played with a Nighthawk Custom... ...

So we also played with a Nighthawk Custom...

jOkkSLOsWYQ
Forum: MAZOC 10-19-2012, 10:47 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
HaHa, I'll use my Glock Yo, with side mounted...

HaHa, I'll use my Glock Yo, with side mounted sights.. Gangsta Style

http://mossycreekcustom.files.wordpress.com/2009/02/homeboy-sights.jpg
Forum: MAZOC 10-19-2012, 10:24 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
We're nearly at 10,000 views on our YouTube...

We're nearly at 10,000 views on our YouTube channel, WooHoo..

Ok, so not a massive milestone, but it's a start. Considering we've only been doing it for just over 2 months LOL

Help us get there...
Forum: MAZOC 10-18-2012, 10:48 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Yep, time to hand in all those guns in an amnesty...

Yep, time to hand in all those guns in an amnesty guys.

We're going to end up like England.

I foree people having tragic boating accidents in the next week or so, and accidently losing all...
Forum: MAZOC 10-18-2012, 07:48 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
What.. The Feds are watching us... :eek: We...

What.. The Feds are watching us... :eek:

We better hide all our evil black assault rifles :nutswinger:
Forum: MAZOC 10-16-2012, 06:53 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
So we played with a Desert Eagle... Get ready for...

So we played with a Desert Eagle... Get ready for some limp wristing :superghey:

aZyN5Nx-Usc
Forum: MAZOC 10-14-2012, 08:20 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
There's a few on GunBroker.com, but I've never...

There's a few on GunBroker.com, but I've never purchased from them.

These guys had a few of them a couple of months ago, they're in Kensington, MD.

Engage Armament...
Forum: MAZOC 10-14-2012, 07:57 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
A magical wizard joined us on the range today ;) ...

A magical wizard joined us on the range today ;)

We also fired the SCAR 17, Desert Eagle, and a Nighthawk Custom 1911... videos coming later this week.
Forum: MAZOC 10-14-2012, 01:38 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
So we got to play with the awesome KRISS Vector...

So we got to play with the awesome KRISS Vector .45 on our range today

purgCPc9zsQ
Forum: MAZOC 10-01-2012, 06:58 AM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
OK, so I had a blonde moment :rofl2:

OK, so I had a blonde moment :rofl2:
Forum: MAZOC 09-22-2012, 04:48 PM
Replies: 2,409
Views: 98,473
Posted By TROOPER
Anyone fired the "Semi-Auto" Mauser K98...??? ...

Anyone fired the "Semi-Auto" Mauser K98...???

Hey, it could happen to anyone :roflpuke2:

h5AOfGe4J5A
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:11 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2