Nissan 370Z Forum

Nissan 370Z Forum (http://www.the370z.com/)
-   Nissan 370Z General Discussions (http://www.the370z.com/nissan-370z-general-discussions/)
-   -   Tunnel hatch for 370 (http://www.the370z.com/nissan-370z-general-discussions/115756-tunnel-hatch-370-a.html)

Djvalerio921 08-01-2016 07:09 PM

Tunnel hatch for 370
 
1 Attachment(s)
Hmm has anybody ever made a "tunnel hatch for the 370 yet? Maybe soon.. CS or fly1...? I think it would look pretty dope on the z

cooltoy 08-01-2016 07:41 PM

Not yet. And I hope never.

OptionZero 08-01-2016 07:48 PM

I know looks are subjective and all, but damn that is ugly

The Z body does not help - our rear ends are way to tall and fat

If you had something tighter, like alot of mid-engined cars that do this, then sure

the new Miata RF has something like that as well - smaller car, tighter package, that works

but on that 350 and or on a 370Z? nope

Jayhovah 08-02-2016 11:04 AM

I'll reserve judgement on the look until someone makes one.... I'd imagine this would be a pretty significant weight savings though...

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

Z in the 6 08-02-2016 11:47 AM

Really don't think it looks that bad, its different and I like that.. but I can barely fit my golf clubs already lol don't think this would help

Trips 08-02-2016 11:54 AM

It's hideous

Chuck33079 08-02-2016 12:01 PM

Quote:

Originally Posted by Trips (Post 3528489)
It's hideous

:iagree:

I was just thinking how it would be nice to be able to see even less out of the back of the car, and that the car looks too good stock. This solves both problems!

madeinjapan 08-02-2016 12:06 PM

i want !

Jayhovah 08-02-2016 12:53 PM

Quote:

Originally Posted by madeinjapan (Post 3528507)
i want !

Of course you do.

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

sgosh 08-02-2016 01:18 PM

This give the car El Camino like proportions, a look I'd seek to downplay rather than add to an existing car. :)

https://i.imgur.com/bdYbhrN.jpg

axmea? 08-02-2016 01:43 PM

Buy a station wagon.

What's going on here recently?

Djvalerio921 08-02-2016 02:28 PM

So much dislike! Haha yea it definitely is something different and it does hide most of the stuff in the hatch. I don't keep anything in my hatch besides my clothes for work

madeinjapan 08-02-2016 02:32 PM

Quote:

Originally Posted by Djvalerio921 (Post 3528017)
Hmm has anybody ever made a "tunnel hatch for the 370 yet? Maybe soon.. CS or fly1...? I think it would look pretty dope on the z

del sol ish

Ulie 09-22-2017 03:11 PM

Yeah they on their way.
$1950 msrp
But a friend is gonna start selling them at 1500
Don't know how it looks on the Z yet so I'm waiting.

Raidernation 09-22-2017 04:04 PM

That thing is a huge waste of money and hurts my eyes looking at it.


All times are GMT -5. The time now is 09:52 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2